poniedziałek, 4 lipca 2011

Hello! :)

Od dłuższego czasu nurtowało mnie pytanie czy założyć bloga, miejsce gdzie będę mogła znaleźć ujście dla swoich zamiłowań. Zainspirowały mnie do tego długo przeglądane blogi Daisyline oraz Makelifeeaser :)

Nadszedł czas wakacji, błogiego lenistwa i chwil które mogę poświecić na nowe pasje. .  Postaram się regularnie dopisywać interesujące posty, aby każda z Was znalazła tu coś dla siebie.

Blog poświęcony będzie w głównej mierze modzie, ale także kulinariom, wizażowi a także rzeczom jakie wypełniają mój wolny czas.
Postaram się zapełniać nowymi stylizacjami, kompozycjami które mnie zafascynowały oraz nowymi trendami w makijażu. Kulinarne wypieki też znajdą swoje miejsce. :)

Mam nadzieje, że blog spełni wasze oczekiwania i będziecie często go odwiedzać, może stanie się natchnieniem dla wielu młodych fashionistek.:)) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz